- Jabłka z logo sprzedaży „Zbierane w Niemczech” będą dystrybuowane w ponad 300 popularnych lokalizacjach przez członków grupy sadowniczej i innych uczestników branży. Kampania ma zostać rozszerzona o uczestniczące organizacje producentów w sektorze handlu detalicznego żywnością - informuje na swoich stronach Związek Sadowników RP. - Nacisk kładziony jest na rozpoznanie i rozpowszechnianie logo sprzedaży „Zbierane w Niemczech” w celu podniesienia świadomości konsumentów na temat wyboru niemieckich jabłek.
Kampania „Czas niemieckich jabłek – naturalnie z sąsiedztwa” znajduje wsparcie w stowarzyszeniach wspierających niemieckie sadownictwo.
- Jabłka mają ogromne znaczenie dla całego przemysłu owocowego i znacząco przyczyniają się do zdrowej diety. Musimy wzmocnić produkcję krajową i wspierać producentów w Niemczech. Jest to niezwykle ważne, szczególnie w obecnych trudnych czasach - podkreśla dr. Henning Ehlers. - Politycy i sprzedawcy żywności muszą wyraźnie zaangażować się w żywność „Made in Germany” i postępować zgodnie z nią.
Niemcy też piszą wyraźnie o trwającym politycznym procesie transformacji rolnictwa, a w aktualnej sytuacji ważna jest także pandemia i wojna na Ukrainie.
Kampania jest uwidoczniona logo sprzedażowym „Harvested in Germany”. To logo sprzedaży zostało opracowane w celu zapewnienia konsumentom wskazania niemieckich towarów podczas zakupów.
Niewątpliwie u nas także taka kampania by się przydała.
źródło: Związek Sadowników RP